KOJI DRKADŽIJA !

Ako ste se pitali ko je najveći drkadzija, vašoj znatiželji je došao kraj! Na 9. godišnjim šampionatu u drkanju koji je održan u organizaciji " centra za sex & kulturu ", pobedio je Masanobu Sato iz Japana koji je srušio svoj prošlogodišnji razultat i postavio novi u trajanju od 9:58 sati.

  

Koji drkadzija! Novi šampion odgovorio je na par pitanja. Koja je tajna da vas je tako dobro išlo ? Moja bujna mašta je ključ moje pobede, od kada sam prošle godine uzeo titulu, marljivo sam trenirao tokom cele godine za ovaj turnir. Išao sam na plivanje dva puta nedeljno nabacio sam 5 kilograma mišićne mase, to mi je puno pomoglo, posebno u smislu izdržljivosti. Kao treće, koristio sam različita sexualna pomagala od koji svaka stvara stimulaciju na drugačiji način pa sam izbegao da mi kita doživi "paralizu"! Da li je bilo kriznih trenutaka i kako ste se sa njima izborili ? Da, dva puta me je savladao osećaj da ne mogu nastaviti dalje. Ali znajući koliko me podržava navijača u Japanu, uključujući tu i moju devojku, porodicu i prijatelje, nisam mogao da odustanem i da ih izneverim. Sada ste pozvani na svetsko prvenstvo u Kopenhagenu ? Da, planirao sam da idem u Kopenhagen ali sada nisam siguran u to, malo je previše dva puta mesečno se takmičiti. Ali je sjajna ideja takmičiti se sa prvacima iz drugih gradova kao što su Kopenhagen, London, San Francisko. Eto, ako planirate da se počnete baviti sportom a još se niste odlučili kojim, razmislite!

Powered by Blogger.

NOVOSTI